28 مدرسه جدید با زنگ اول مهر به مدارس مازندران اضافه شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 2 مهر 1397
بازدید : 60
نویسنده : افزیر

 پیام مازند - ساری - 28 مدرسه جدید در استان مازندران با ظرفیت 144 کلاس درس احداثی و نوسازی شده امروز یکشنبه همزمان با به صدا در آمدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید به فضای آموزشی استان اضافه و پذیرای دانش آموزان شد.
به گزارش خبرنگار ایرنا، آئین افتتاح این مدارس امروز همزمان با مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور استاندار مازندران در بابلسر برگزار شد.
بر اساس اعلام مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس مازندران، برای احداث و نوسازی و تجهیز این مدارس که بیش از 25 هزار متر مربع زیربنا دارند، بیش از 30 میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی، بنیاد برکت و افراد نیکوکار هزینه شد.
دبیرستان بنیاد برکت امام خمینی در تیرتاش گلوگاه، مدرسه شهید رزاقی تنکابن، سالن ورزشی شهدای دزدک نوشهر و مدرسه شهید سلیمی چالوس از واحدهای آموزشی جدیدی هستند که طی 6 ماه نخست امسال تکمیل و نوسازی شدند.
نوسازی مدارس مازندران یکی از دغدغه های جدی محسوب می شود و بر اساس اعلام آموزش و پرورش 32 درصد از بیش از 21 هزار کلاس درس مدارس استان تخریبی یا فرسوده است که نیاز به بازسازی دارد و 7 درصد از کلاس ها درس موجود هم نیازمند مقاوم سازی است.
آموزش و پرورش مازندران اوایل سال جاری اعلام کرده بود از مجموع 6 هزار و 826 کلاس درس تخریبی مدارس استان 2هزار و 800 کلاس مقاوم سازی شده و حدود چهار هزار کلاس همچنان تخریبی است.
استان مازندران در مجموع چهار هزار و 200 مدرسه با بیش از 23 هزار کلاس درس دارد که از این تعداد حدود 2 هزار کلاس درس مربوط به مقطع پیش دبستانی است.
بر اساس آخرین برآورد ها 531 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مدارس مازندران آغاز کردند. 

منبع : مازندران آنلاین





:: موضوعات مرتبط: مقاوم سازی , مقاوم سازی با FRP , ,
:: برچسب‌ها: مقاوم سازی , بازسازی مدارس , نوسازی مدارس ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت مقاوم سازی افزیر و آدرس afzir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com